بنام خدایی که انسان آفرید * ز رحمت برایش جهان آفرید

آدرس پی وی تلگرام جهت ارتباط آنلاین: hafeze2@ آدرس کانال تلگرام علوم قرآن و حدیث: quranied@

بنام خدایی که انسان آفرید * ز رحمت برایش جهان آفرید

آدرس پی وی تلگرام جهت ارتباط آنلاین: hafeze2@ آدرس کانال تلگرام علوم قرآن و حدیث: quranied@

بنام خدایی که انسان آفرید  *  ز رحمت برایش جهان آفرید

با سلام...
مرتضی رحیمی هستم.
دانشجوی رشته علوم قرآن از دانشگاه مذاهب اسلامی.
در این وبلاگ سعی دارم تا مطالب درسی، مقالات تقریبی و پاره ای از مطالب گوناگون رو به نمایش بگذارم.

آخرین نظرات
  • ۱۲ آبان ۹۸، ۱۴:۵۳ - عبدالله
    عالی

حجت الاسلام و المسلمین صمدی آملی:

یزید و قاتلان امام حسین (علیه السلام) هم به بهشت می روند!

صمدی

 

اگر من نبودم شما عزاداری نمی کردید، الان ما چقدر باید متشکر "شمر" باشیم! اگر شمر جنگ با سید الشهدا علیه السلام را رها می کرد چه می شد؟ حالا حضرت علیه السلام چند سال بیشتر عمر می کرد!

حجت الاسلام و المسلمین «صمدی آملی» از شاگردان مطرح آیت الله «حسن زاده آملی» در اظهاراتی تعجب برانگیز و بی سابقه ادعا کرده که یزید و شمر لعنة الله علیهما که جزو قاتلان سید و سالار شهیدان، أبا عبدالله الحسین علیه السلام بوده اند، به بهشت می روند.

 

وی در بخشی از اظهارات خود می گوید: او (شمر) در روز قیامت برهان اقامه می کند و می گوید: اگر من نبودم شما عزاداری نمی کردید، الان ما چقدر باید متشکر "شمر" باشیم! اگر شمر جنگ با سید الشهدا علیه السلام را رها می کرد چه می شد؟ حالا حضرت علیه السلام چند سال بیشتر عمر می کرد!

 

شاگرد آیت الله «حسن زاده آملی» می افزاید: جناب نوح ۹۰۰ سال زحمت کشید ۷۰ نفر و امام حسین ۷۲ نفر را جذب کردند ولی شمر با این کارش این همه خیل عزادران را جذب کرد! حالا می بینید حق شمر هم هست این همه بالا بیاید. استعدادهایی در آنها (شمر و یزید و…) دیده می شود که معلوم می کند آنها هم چیزهایی دارند!

اما با این حال نباید از دو نکته مهم غافل شد:

1- این مطالبا صرفا زایش یک تفکر از جانب حجت الاسلام و المسلمین صمدی آملی است. خب حال اینکه یا اشتباه فکر کرده یا درست اما این مسئله نباید موجب بدبینی و توهین به مسئله علم فلسفه یا عالمان فلسفی شود.

2- بجز ائمه اطهار و اولیا که عصمت از خطا و گناه داشتند هیچ انسانی بری از اشتباه نیست، از این رو نباید مخالف تمامی سخنان و حرفای ایشان شد. همانطوری که حضرت امیر المومنین علی ابن ابی طالب(علیه السلام) فرمودند: انظر ما قال و لا تنظر من قال: نگاه کن چه میگوید نگاه نکن که میگوید.

ضمنا جهت اطلاع بیشتر به وب سایت:  www.ebnearabi.com مراجعه بفرمایید.

دریافت فایل صوتی

دریافت
حجم: 12.8 مگابایت

  • حقیر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی