بنام خدایی که انسان آفرید * ز رحمت برایش جهان آفرید

آدرس پی وی تلگرام جهت ارتباط آنلاین: hafeze2@ آدرس کانال تلگرام علوم قرآن و حدیث: quranied@

بنام خدایی که انسان آفرید * ز رحمت برایش جهان آفرید

آدرس پی وی تلگرام جهت ارتباط آنلاین: hafeze2@ آدرس کانال تلگرام علوم قرآن و حدیث: quranied@

بنام خدایی که انسان آفرید  *  ز رحمت برایش جهان آفرید

با سلام...
مرتضی رحیمی هستم.
دانشجوی رشته علوم قرآن از دانشگاه مذاهب اسلامی.
در این وبلاگ سعی دارم تا مطالب درسی، مقالات تقریبی و پاره ای از مطالب گوناگون رو به نمایش بگذارم.

آخرین نظرات
  • ۱۲ آبان ۹۸، ۱۴:۵۳ - عبدالله
    عالی

توضیحات: این کتاب در اخبار و احادیثی در موضوع اخلاق و تفسیر قرآن نگاشته شده و متن آن به زبان عربی می باشد.

(لب اللباب - الشیخ قطب الدین سعید بن هبة الله الراوندی - ج1) (13 MB) دریافت

(لب اللباب - الشیخ قطب الدین سعید بن هبة الله الراوندی - ج2) (12 MB) دریافت

  • حقیر ...

نظرات  (۴)

سلام و تشکر از شما
من بارها احادیثی رو می‌خوندم که از لب اللباب راوندی نقل کرده بودند و متأسفانه بعضی وقتا حدیث رو ناقص نقل کرده بودند که برای دستیابی به همه حدیث با مشکل روبه‌رو می‌شدم چراکه دسترسی به این کتاب برام مشکل بود که به لطف خدا در سایت شما پیدا کردم و دانلود کردم. سپاسگزارم. با آرزوی توفیق روزلفزون شما.
پاسخ:
سلام و عرض ادب
خداروشکر که مطلب حاضر برای شما سودمند واقع شد.
موفق باشید.
ممنون، خیلی به کار خورد.
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
موفق باشید.
سلام بزرگوار-خداخیرتون بده وانشالله درتمام مراحل زندگانی موفق وسربلند باشید- با ارزوی بهترینها برای شما 
سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی